دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
102103
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

پیام تسلیت اژه ای در پی درگذشت والده سید حسن نصرالله

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در پیامی درگذشت والده سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم جناب حجهالاسلام‌والمسلمین آقای سیدحسن نصرالله برادر مجاهد دام‌عزّه سلام علیکم و رحمهالله درگذشت والده مکرمه را به جنابعالی و خاندان گرامی و […]



به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در پیامی درگذشت والده سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
جناب حجهالاسلام‌والمسلمین آقای سیدحسن نصرالله برادر مجاهد دام‌عزّه
سلام علیکم و رحمهالله
درگذشت والده مکرمه را به جنابعالی و خاندان گرامی و همه بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و صبر و تسلی برای اصحاب مصیبت و رحمت و مغفرت برای بانوی درگذشته از خداوند رحمان مسألت می‌کنم. امیدوارم حسنات ناشی از تربیت اولاد صالح در نامه‌ی عمل آن مرحومه ثبت شود.
غلامحسین محسنی اژه‌ای

مراسم شهید رئیسی

مراسم شهید رئیسی

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 102103 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]