یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ /
101676
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

طراحی برنامه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در صدا و سیما در حال انجام است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: طراحی برنامه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در حال انجام است و اولین جلسه ستاد انتخابات در صدا و سیما تشکیل شد و طراحی برنامه‌ها با توجه به کمبود زمان حتما متفاوت خواهد بود.



به گزارش خبرنگار ایلنا، پیمان جبلی در حاشیه مراسم تشییع پیکرهای رییس جمهور و شهدای خدمت با بیان اینکه امروز نظام بسیار قدرتمندتر و با اقتدار بیشتر به حرکت خود ادامه می‌دهد، گفت: هر چه جلوتر می‌رویم اقتدار نظام و رویش نظام بیشتر خواهد شد، اگر چه فاجعه دردناکی رخ داده اما در نسل‌های آتی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ده‌ها، صداها و هزاران شهید سلیمانی ظهور خواهد کرد. 

وی ادامه داد: این ۵٠ روز آینده دوره بسیار مهمی بوده اما مسلم است که امور جاری کشور در همان مسیر حرکت خود ادامه خواهد داشت. مسئولان با قدرت بیشتر به وظایف خود عمل خواهند کرد تا فرآیند قانونی تعریف شده طی شود و رییس جمهور آینده به مسند بنشیند. 

جبلی درباره برنامه‌های مناظره‌ای گفت: طراحی برنامه‌ها در حال انجام است و اولین جلسه ستاد انتخابات در صدا و سیما تشکیل شد و طراحی برنامه‌ها با توجه به کمبود زمان حتما متفاوت خواهد بود.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 101676 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
العالم 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 11 ساعت پيش [ 0 بازدید ]