دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳ /
101786
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید قدیمی تکنسین پرواز بالگرد سانحه‌دیده در زنجان

مراسم تشییع پیکر سرهنگ بهروز قدیمی، تکنسین پرواز شهید همراه رییس جمهور شهید با حضور جمعیت کثیری از مردم زنجان از مقابل مسجد جامع این شهر آغاز شد.



به گزارش ایلنا، مراسم تشییع پیکر شهید بهروز قدیمی مهندس پرواز در بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش  با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان زنجان از صبح امروز پنجشنبه برگزار شد.

مردم حاضر در این مراسم با در دست داشتن تصاویری از شهید رییسی و همراهان ایشان به مقام این شهدا ادای احترام کردند.

پس از مراسم وداع و تشییع پیکر شهید سرهنگ بهروز قدیمی تا میدان انقلاب، پیکر این شهید ساعت ۱۳:۳۰ امروز از میدان امام حسین(ع) ابهر به سمت مصلی این شهر تشییع و در زادگاهش روستای درسجین به خاک سپرده می‌شود.

در پی حادثه سقوط بالگرد حامل رییس جمهور کشورمان در راه بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به تبریز حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری کشورمان به شهادت رسید.

در این سانحه هوایی، رئیسی رئیس جمهور و همراهان او از جمله امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه،  آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز،  رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، و همچنین سرتیم حفاظت رئیس جمهور و خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 101786 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]