چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
100442
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۴:۰۸

شرایط ویژه‌ای وجود دارد که آرایش خاصی می‌طلبد

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی محلل نوشت: شرایط ویژه‌ای وجود دارد که آرایش خاصی را می‌طلبد. اکنون چند ماموریت مهم بر دوش همه است: اول، تا پایان هفته ما وظیفه‌ای جز تشییع پرشور و رقم زدن سومین تشییع حماسی(بعد از امام خمینی و حاج قاسم) را نداریم. برگزاری پرشور این تشییع نوعی اعلام آمادگی برای […]

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی محلل نوشت:
شرایط ویژه‌ای وجود دارد که آرایش خاصی را می‌طلبد. اکنون چند ماموریت مهم بر دوش همه است: اول، تا پایان هفته ما وظیفه‌ای جز تشییع پرشور و رقم زدن سومین تشییع حماسی(بعد از امام خمینی و حاج قاسم) را نداریم.
برگزاری پرشور این تشییع نوعی اعلام آمادگی برای انتخابات ۸ تیر و لبیک چندباره مردم به نظام خواهد بود.
دوم، بعد از برگزاری تشییع باید تلاش کرد تا روند کشور به حالت عادی خود برگشته و همگی خود را برای یک انتخابات پرشور، سالم و امن آماده کنند تا گزینه اصلح راهی پاستور شود.
از حیث امنیتی نیز مواردی وجود دارد که برقراری امنیت کامل مراسمات و تجمعات و حضور مقامات ارشد خارجی در کشور، جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان و فرصت‌طلبان داخلی و خارجی از خلاء حضور رئیس جمهور در حوزه‌های امنیتی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی و تامین امنیت انتخابات مطرح است.
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 100442 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
اسپوتنیک 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]