سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
99496
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۵۲

اطلاعیه شماره ۴ هلال احمر در مورد بالگرد رئیس جمهور/ ادامه عملیات جستجو در مه و باران

۱. با توجه به استمرار عملیات جست‌وجو و نجات بالگرد حادثه‌ دیده حامل رئیس جمهوری و همراهانش، اخبار رسمی در این خصوص از طریق اطلاعیه‌های رسمی هلال‌احمر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود، انتشار اخبار از منابع و رسانه‌های غیر رسمی، صرفا گمانه زنی است.



ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر در اطلاعیه‌ شماره ۴، آخرین اقدامات جست‌وجو در سانحه بالگرد رئیس جمهوری را تشریح و اعلام کرد که درحال حاضر تعداد ۶۵ تیم امدادی در شرق معدن مس سونگون و روستای اوزی در جست‌وجوی بالگرد حادثه‌دیده هستند.

منبع : www.asriran.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 99496 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]