چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
99819
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸

آمادگی برای همه صحنه‌ها افتخار مسئولین ما است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین اجرایی و قوه قضائیه کارشان را باید مصمم و محکم و حتی با فعالیت بیشتر ادامه دهند و اینطور نشود که چون این اتفاق افتاده است بخواهند کاری کنند که باعث سستی شود و دشمن بخواهد سوءاستفاده کند. به لطف خدا این افتخاری برای مسئولین ما است که آمادگی همه صحنه‌ها را داشته باشند.



اسماعیلی کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره حادثه بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی گفت: به ارواح پاک شهدا خصوصا شهید عزیز ما رئیس جمهور آقای رئیسی و عزیزان همراه امام جمعه تبریز، استاندار، وزیر امورخارجه و خلبان و کمک خلبان سلام و درود می‌فرستیم. بالاخره این صحنه‌ها به وجود می‌آید، حادثه است. باید بگویم در اثر وضعیت جوی، مه بسیار غلیط، باد شدید و باران های بسیار تند این مسائل به وجود می‌آید و انحرافی که در بالگرد رئیس جمهور به وجود آمده باعث شهادت این عزیزان شد

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما این تجربه را داریم که شهید رجایی رئیس جمهور محبوب و نخست وزیر ایشان این اتفاق برایشان افتاد آن موقع قانون قطعی نشده بود که نخست وزیر نباشد. تعدادی از کسانی که در آن موقع به آنها شورای امنیت می گفتند در سال ۶۰  توسط خود فروختگان به شهادت رسیدند.

وی با بیان این‌که اتفاقا قانون اساسی ما بسیار قوی و آینده نگر است، عنوان کرد: روز گذشته مقام معظم رهبری در دیداری که با خانواده های معظم پاسداران داشتند این موضوع را دقیقا بیان کردند که مردم نگران نباشند. بالاخره ایشان این حوادث را چه قبل و چه بعد از انقلاب پشت سر گذاشته‌اند و موضوع سوءقصد هم برای خودشان اتفاق افتاده است، ایشان در نهایت این پیش بینی را کردند و یک آرامشی را به مردم دادند که این آمادگی را داشته باشند.

کوثری تاکید کرد: مسئولین اجرایی و قوه قضائیه کارشان را باید مصمم و محکم و حتی با فعالیت بیشتر ادامه دهند و اینطور نشود که چون این اتفاق افتاده است بخواهند کاری کنند که باعث سستی شود و دشمن بخواهد سوءاستفاده کند. به لطف خدا این افتخاری برای مسئولین ما است که آمادگی همه صحنه‌ها را داشته باشند.

وی تاکید کرد: رئیس‌جمهور ما در مسیر خدمت و دقیقا خدمت گذاری به مردم و در جهت پیشرفت کشور به شهادت رسید. اقدامات خالصانه‌اش در طول نزدیک به ۳ سال قابل مشاهده است، ایشان شبانه روز نداشت و طوری عمل کرد که افراد در دورترین نقطه کشور تا نزدیک‌ترین نقطه که پایتخت باشد این را تائید می‌کنند. ایشان هیچ چیز را برای خودش نمی‌خواست بلکه فقط می‌خواست این کشور پیشرفت کند و مشکلاتش حل شود و در نهایت باعث سربلندی باشد و این باید برای همه الگو شود.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: بعد از ۴۰ سال از شهادت شهید رجایی می‌توانیم بگوییم ایشان خدمتگزاری را در عمل نشان دادند و ان‌شاالله این برای جوانان ما که حداقل آن روزها را ندیده‌اند درس عبرتی شود، درس عبرتی برای عزیزان باشد که باید به ملت و کشور  خدمت کنیم  و ان‌شاالله کشور را پیش ببریم و مشکلات هم باید به دست خود ما حل شود.

وی درباره جایگزینی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور گفت: قانون اساسی ۵۰ روز فرصت می‌دهد. سران ۲ قوه و همین طور معاون اول رئیس جمهور رأس را تشکیل می‌دهند. اگر رئیس جمهور معاون اول نداشت وضعیت به گونه دیگری بود و تصمیم برای ضلع سوم گرفته می‌شد اما خوشبختانه چون معاون اول هستند می‌توانند این سه نفر کشور را اداره و برای برگزاری هرچه سریع‌تر انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ریزی کنند و در این مدت حداکثر ظرف ۵۰ روز بتوانند کاری کنند که رئیس جمهور انتخاب شود.

این نماینده مجلس گفت: ان‌شاالله رئیس آینده قوه مجریه  بتواند کار را ادامه دهد مخصوصا مسیری که آقای رئیسی به خوبی داشت طی می کرد و حقیقتا باعث آرامش جامعه و پیشرفت شده بود. ایشان با عمل خالصانه، پر کار و پر تلاش بودن خیلی از مسائل را حل کرده بودند و ان‌شاالله ایشان و یاران‌شان با حضرت اباعبدالله الحسین و امام رضا محشور شوند.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 99819 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
دولت بهار 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]