دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
99248
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹

جزئیات رای صادر شده برای تتلو/ مخالفت با آزادی به قید وثیقه

وکیل امیرتتلو با اشاره به صدور حکم موکلش درباره آخرین جزئیات این پرونده و مخالفت دادگاه با آزادی تتلو با قید وثیقه توضیحاتی ارائه کرد.



الهام رحیمی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تایید خبر صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در مورد جزئیات آن عنوان کرد: اعلام جزئیات این حکم را به مصلحت موکلم نمی‌دانم ولی به صورت کلی بخواهم بگویم حبس‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و برخی مجازات‌های تبعی و تکمیلی دارند که باید نسبت به این مساله با موکل بررسی و مشورت کنیم و تصمیم بگیریم که اعتراض انجام بدهیم یا خیر.

وی در مورد زمان صدور و ابلاغ این حکم افزود: دقیقا همانطور که دادگاه اعلام کرده بود که طی یک هفته در زمان مقتضی رای صادر خواهد شد این حکم صادر و ابلاغ شد. یعنی اگر اشتباه نکنم هفته گذشته در روز ۲۵ اردیبهشت رای به بنده ابلاغ شد.

 وکیل امیر تتلو گفت: به لحاظ حقوقی اگر نظر من ملاک باشد شاید اعتراض به رای صادر شده را داشته باشم اما در دیدار با موکلم مشاوره و توضیحاتم را می‌دهم و با هماهنگی تصمیم می‌گیریم اعتراض انجام شود یا خیر چون این پرونده شرایط خاصی دارد.

وی درباره احتمال آزادی موکلش با قرار وثیقه گفت: ما این درخواست را کرده‌ایم اما تا این لحظه مورد پذیرش واقع نشده است.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 99248 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]