چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
99090
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳

ترامپ: قبل از مناظره با بایدن تقاضا خواهم کرد وی آزمایش دوپینگ بدهد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده گفت که قبل از مناظره با جانشین و رقیب خود جو بایدن، تقاضا خواهد کرد وی آزمایش دوپینگ بدهد، زیرا می‌ترسد که وی را با داروهای تقویت‌کننده و تحریک کننده پمپاژ کرده باشند.



به گزارش اسپوتنیک، این دو رقیب توافق کردند که دو دور مناظره تلویزیونی در ژوئن و سپتامبر برگزار کنند.ترامپ که در سن ۷۷ سالگی مرتبا توانایی های ذهنی و جسمی بایدن ۸۱ ساله را به سخره می گیرد، گفت: ” تقاضای آزمایش دوینگ خواهم کرد. من در واقع قصد دارم چنین تقاضایی را بکنم.”بایدن ترامپ را بازنده خواند۱۵ مه, ۱۴:۵۵او توضیح داد که نمی‌خواهد وضعیت مربوط به سخنرانی بایدن در کنگره تکرار شود، جایی که به گفته ترامپ، او “مثل یک بادکنک باد شد” و در پایان سخنرانی “بادش خالی شد”.انتظار می‌رود که این مناظره بر اساس شرایط بایدن برگزار شود، او خواستار استودیوی تلویزیونی است که در آن میکروفون‌ها پس از سپری شدن زمان سخنران در غیاب تماشاگران یا نامزدهای مستقل، به‌طور خودکار خاموش شوند. ترامپ خود خواستار دو مناظره دیگر با بایدن و مناظره میان نامزدهای معاونت ریاست جمهوری شده است.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 99090 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]