دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
99079
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲

ادعای اسرائیل: یکی از “تروریست های عالی رتبه” را از بین بردیم

ارتش اسرائیل به همراه سرویس امنیت عمومی اسرائیل (شین بت) از کشته شدن یکی از “تروریست های عالی رتبه” در حمله هوایی به مرکز عملیات آنها در شهر جنین کرانه باختری خبر داد.



به گزارش اسپوتنیک، پیشتر ارتش اسرائیل از حمله هوایی یک جنگنده اسرائیلی به شهر جنین در شمال کرانه باختری خبر داده بود. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در نتیجه گلوله باران جنین توسط رژیم صهیونیستی یک نفر کشته و هشت نفر زخمی شدند.نتانیاهو ممکن دانست که اسرائیل بتواند بدون کمک آمریکا به جنگ غزه پایان دهد۱۶ مه, ۱۵:۱۱کانال تلگرامی ارتش اسرائیل اعلام کرد: “بر اساس اطلاعات شین بت، یک فروند جنگنده و بالگرد ارتش اسرائیل مجموعه‌ای را که به عنوان مرکز عملیاتی زیرساخت‌های تروریستی در جنین مورد استفاده قرار می‌گرفت، مورد حمله قرار دادند… در جریان این حمله، تروریستی به نام اسلام همایسه، از بین رفت”.به گفته سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل، همایسه مسئول تعدادی از حملات تروریستی در کرانه باختری بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که چندین “تروریست عالی رتبه” دیگر در زمان حمله در داخل مجتمع بودند و برخی از آنها “در حال برنامه‌ریزی برای انجام حملات بیشتر در آینده نزدیک بودند”.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 99079 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 14 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]