دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
98953
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

چرا قالیباف برای ریاست مجلس مناسب تر است؟

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه درباره ریاست مجلس دوازدهم، گفت: قطعا شرایط محمدباقر قالیباف برای رئیس مجلس شدن، از سایر گزینه‌ها فراهم‌تر است. وی درباره این موضوع توضیح داد: در وهله اول قالیباف تجربه ۴ سال ریاست مجلس شورای اسلامی را دارد و هیچ کدام از گزینه‌های و رقبای قالیباف برای ریاست مجلس، […]



به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه درباره ریاست مجلس دوازدهم، گفت: قطعا شرایط محمدباقر قالیباف برای رئیس مجلس شدن، از سایر گزینه‌ها فراهم‌تر است.
وی درباره این موضوع توضیح داد: در وهله اول قالیباف تجربه ۴ سال ریاست مجلس شورای اسلامی را دارد و هیچ کدام از گزینه‌های و رقبای قالیباف برای ریاست مجلس، این تجربه را ندارند. تجربه که یک رکن مهم است، در اختیار قالیباف است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر با عدد و رقم و منطق قابل اثبات است که عملکرد مجلس یازدهم به نسبت موفقیت آمیز بوده است.
آزادی خواه متذکر شد: حجم تخریب‌ها علیه مجلس یازدهم از طرف منافقین، معاندین، مزدوران داخلی و منتقدان در نوع خودش بی نظیر بود، با وجود این، بزرگترین برند این ایام و سال‌ها را رهبر معظم انقلاب اسلامی به مجلس یازدهم داد و ایشان تا سال آخر کاری مجلس یازدهم نیز بر انقلابی بودن این مجلس تاکید فرمودند. در آخرین اجلاسیه مجلس یازدهم نیز مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن مجلس یازدهم تاکید کردند. آن دسته از جریان‌هایی که خواستند به هر طریقی نگاه انقلابی حاکم بر مجلس یازدهم را از بین ببرند، عملا می‌خواستند در مقابل حضرت آقا بایستند که به این هدف نرسیدند.
وی ادامه داد: عملکرد قالیباف در مجلس یازدهم و ریاست این مجلس در نوع خودش کم نظیر است. علی رغم آن همه حجم تخریب، وی توانست برنامه هفتم توسعه را با تعامل با دولت به سرانجام برساند.
منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: مجلس یازدهم کمترین چالش را با دولت وقت داشت. البته علی رغم کمترین چالش بین مجلس و دولت، ما بیشترین حجم نظارت و سه‌شنبه‌های نظارتی را در این دوره داشتیم؛ هم در این مجلس وزیر استیضاح شد و سوالات متعددی از وزرا مطرح شد. همچنین گزارش‌های متعدد نظارتی در این مجلس قرائت شد و این نظارت‌ها هم ناشی از عملکرد مثبت آقای قالیباف بود.
آزادی خواه تاکید کرد: نگاه قالیباف آنقدر به سمت نگاه انقلابی و ولایی بلند است که دست خیلی از تخریب گران به این نگاه بلند آقای قالیباف نمی‌رسد. کسی اگر قالیباف را بشناسد، باید عملکرد او را در دوران دفاع مقدس، فراجا، هوافضا و شهرداری تهران ارزیابی کند و قالیباف هر کجا رفته، تحول ایجاد و جریان‌سازی کرده و نگاه انقلابی گری خودش را هیچ گاه از بین نبرده است.
وی گفت: روح حاکم بر مجلس دوازدهم با توجه به ارتباطات وسیعی که من به عنوان یکی از وکلای ملت در دوره دوازدهم با همکاران آینده خودم ایجاد کردم، حاکی از آن است‌ که این فضا به نفع و به سمت قالیباف است و مسؤولیت خطیر و سنگین ریاست مجلس دوازدهم حتما به دوش قالیباف خواهد بود.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 98953 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]