دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
98613
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

کدام مجلس در رأس امور است؟

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گزارش هفته این شماره خط حزب‌الله، در آستانه شروع به کار دوره جدید مجلس شورای اسلامی با مرور توصیه‌ها و تذکرات رهبر انقلاب به نمایندگان مردم در قوه مقننه، نقش مجلس قوی در پیشرفت و بن‌بست‌شکنی مسائل کشور را […]



به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گزارش هفته این شماره خط حزب‌الله، در آستانه شروع به کار دوره جدید مجلس شورای اسلامی با مرور توصیه‌ها و تذکرات رهبر انقلاب به نمایندگان مردم در قوه مقننه، نقش مجلس قوی در پیشرفت و بن‌بست‌شکنی مسائل کشور را بررسی کرده است.

همچنین، به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام، خط حزب‌الله در یادداشت هفته خود با عنوان «کارستان مقدس رضوی»، مبارزه سیاسی درخشان امام رضا علیه‌السلام در جهت حفظ تشیع را به روایت رهبر انقلاب مرور می‌کند. این شماره‌ هفته‌نامه خط‌ حزب‌الله به روح مطهر شهید محمدمهدی خادم‌الشریعه، اولین فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا علیه‌السلام تقدیم می‌شود.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 98613 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 14 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 39 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]