چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
98500
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۴۷

واکنش ایران به ادعای مجدد اتحادیه عرب در مورد جزایر سه گانه

سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: به دفعات تصریح و تأکید شده است که جزایر سه‌گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء لاینفک و ابدی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران بوده است.



ناصر کنعانی، بند مربوط به جزایر سه گانه ایرانی واقع در خلیج فارس مندرج در بیانیه سی و سومین نشست سران اتحادیه عرب در بحرین را غیرقابل قبول دانست و آن را محکوم کرد.
به گزارش خبرآنلاین، وی پنجشنبه شب در یک موضع گیری رسانه‌ای در این ارتباط اظهار کرد: به دفعات تصریح و تأکید شده است که جزایر سه‌گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء لاینفک و ابدی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران بوده و طرح اینگونه ادعا‌های بی‌اساس در این بیانیه مردود است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در عین حال از بند‌های بیانیه پایانی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و بر لزوم انسجام و اتحاد بیشتر کشور‌های اسلامی برای متوقف کردن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 98500 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]