چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
98619
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹

روایتی از یک عملیات ویژه احیا+ فیلم

به گزارش مشرق، منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در توئیتی با عنوان روایتی از یک عملیات ویژه احیا نوشت: با همت خدمتگزاران مردم در دولت، جشن احیای واحدهای راکد، جزئی ثابت از برنامه سفرهای استانی رئیس‌جمهور محترم شده؛ امروز نیز در جریان سفر استانی به مازندران، جشن احیای ۳۹۵واحد تولیدی و صنعتی راکد در مازندران […]

به گزارش مشرق، منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در توئیتی با عنوان روایتی از یک عملیات ویژه احیا نوشت:
با همت خدمتگزاران مردم در دولت، جشن احیای واحدهای راکد، جزئی ثابت از برنامه سفرهای استانی رئیس‌جمهور محترم شده؛ امروز نیز در جریان سفر استانی به مازندران، جشن احیای ۳۹۵واحد تولیدی و صنعتی راکد در مازندران با حضور آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
در میان واحدهای صنعتی راکد استان مازندران، کارخانه چوب و کاغذ، یک مورد ویژه است؛ شرکتی که در دولت قبل تا مرز تعطیلی پیش رفت و حتی تصمیم مسئولان سابق بر واگذاری آن با حداقل قیمت بود اما آیت‌الله رئیسی از جایگاه رئیس قوه قضائیه مانع شد و اجازه نداد کارگران این شرکت بیکار شوند.
این کارخانه در دولت قبل پس از توقف فعالیت برای واگذاری، فقط ۴۸۰میلیاردتومان قیمت‌گذاری شده بود! که با همت دولت احیا و احیای این کارخانه هم‌اکنون ارزش آن بیش از ۱۱ ه‌م‌ت برآورد می‌شود؛ میزان تولید کاغذ در آن از ۴۷۰۰تن به بیش از ۱۲۰هزار تن رسیده و ۱۲۴۱نفر در آن مشغول به‌کار شدند.
دولت برای کارخانه چوب و کاغذ مازندران علاوه بر احیا، یک گام ویژه هم برداشت و آن تضمین فروش محصولات و خرید کاغذ برای کتب درسی بود. این روایت، صرفا برای یکی از کارخانه‌های احیا شده از میان ۳۹۵ واحد
راکد تولیدی و صنعتی استان مازندران و حدود ۱۰ هزار واحد احیاشده در سراسر کشور است.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 98619 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]