شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ /
98482
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۳۴

جشن احیای ۳۹۵ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان مازندران

با حضور رئیس جمهور جشن احیای ۳۹۵واحد راکد تولیدی و صنعتی مازندران که در این دولت به چرخه تولید بازگشته‌اند، برگزار شد.



به گزارش ایلنا، حجت اسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان مازندران، در مراسم جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی و صنعتی استان مازندران که به طور میانگین بیش از ۷سال تعطیل و نیمه تعطیل بودند و در این دولت به چرخه تولید بازگشته‌اند، حضور یافت.

با بازگشت این تعداد واحدهای احیا شده به چرخه تولید در استان مازندران در بخش‌های صنعتی و معدنی، کشاورزی، صنایع غذایی و تبدیلی و خدمات بازرگانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۹هزار و ۵۴۲هزار میلیارد ریال، برای بیش از ۹هزار و ۵۴۶نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس جمهور همچنین در حاشیه این مراسم از غرفه برخی شرکت‌های تازه احیا شده که در محل کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران بر پا شده بود، بازدید کرد.

 

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 98482 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
العالم 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]