یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ /
97710
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

بالاترین درجه خدمت، سربازی در این نظام و برای مردم است

نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: بالاترین درجه خدمت سربازی در این نظام و برای مردم و سربازی مقام عظمای ولایت که رأس این نظام مقدس است و همه ما جان، مال و آبروی خودمان را در این عرصه گذاشتیم، است. نتیجه هر چه که باشد برای ما قطعا مقدس و محترم است.



به گزارش ایلنا، عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: لازم می‌دانم در روزهای آخر مجلس یازدهم از حضور همه ملت شریف ایران در انتخابات مجلس قدردانی کنم و به همه منتخبین عزیز در مجلس دوازدهم تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق برای همه آنان دارم.

نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس ادامه داد: از همه عزیزانی که مجدد به بنده اعتماد داشتند تشکر می‌کنم، همچنین از همه عزیزانی که این بار سنگین مسئولیت را از دوش اینجانب برداشتند و اجازه دادند در جای دیگر خدمت را ادامه دهم قدردانی می‌کنم، کماکان عرصه خدمت فراهم است و امیدوارم از این سنگر به سنگر دیگری بتوانیم با هدف خدمت به مردم تأثیرگذار باشیم.

وی در ادامه از همکاران خود، ریاست مجلس، اعضای هیأت رئیسه، هیأت رئیسه، اعضای کمیسیون و دولتمردان قدردانی کرد.

رحیمی مظفری تصریح کرد: هدف همه ما خدمت به مردم بود و بالاترین درجه خدمت سربازی در این نظام و برای مردم و سربازی مقام عظمای ولایت که رأس این نظام مقدس است و همه ما جان، مال و آبروی خودمان را در این عرصه گذاشتیم، است. نتیجه هر چه که باشد برای ما قطعا مقدس و محترم است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: سعی کردیم در این ۴ سال آبرویی که مردم به ما دادند و اعتباری که از آنها گرفتیم را صرف مردم و نظام کنیم  و امیدوارم توانسته باشم خادم خوبی برای آنها باشم و از آنها تقاضا دارم این خادم کوچک خود را حلال کنند.

وی اضافه کرد: لازم می‌دانم در در نطق پایانی خود تشکر ویژه ای از خانواده ارجمندم، دوستان و همکارانم که در کنارم بودند و بالاترین سختی‌ها را متحمل شدند و صبر کردند، قدردانی و تشکر کنم و امیدوارم اگر توانستم کاری انجام دهم باقیات و صالحات خود و همه عزیزانی که در این رنج و مرارت این خدمت خالصانه به مردم را تحمل کردند قرار بگیرد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 97710 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]