دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
97021
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳

ایده جدید عربستان برای تردد شهری مسافران حج

وزیر حمل و نقل عربستان سعودی گفت: اوایل امسال، خطوط هوایی عربستان سعودی از برنامه‌های خود برای استفاده از تاکسی‌های پرنده و هواپیما‌های بدون سرنشین برای انتقال زائران حج بین فرودگاه بین‌المللی «ملک عبدالعزیز» در جده و هتل‌های مکه رونمایی کرد. عربستان سعودی قصد دارد حدود ۱۰۰ پرنده برای اجرای این سرویس بخرد.



«صالح الجاسر» ـ وزیر حمل و نقل عربستان سعودی ـ گفت: رقابت بین بسیاری از شرکت‌های تخصصی در بخش حمل و نقل برای ارائه بهترین وسیله در سال‌های آینده وجود دارد، که گونه‌های بسیار پیشرفته برنامه حمل و نقل، از جمله تاکسی‌های هوایی را شامل می‌شود و عربستان در حال آماده‌سازی فناوری‌ها و وسایل حمل و نقلِ انعطاف‌پذیرتر و سریع‌تر در موسم حج امسال برای تسهیل سفر زائران است.
به گزارش انتخاب، الجاسر افزود: اوایل امسال، خطوط هوایی عربستان سعودی از برنامه‌های خود برای استفاده از تاکسی‌های پرنده و هواپیما‌های بدون سرنشین برای انتقال زائران حج بین فرودگاه بین‌المللی «ملک عبدالعزیز» در جده و هتل‌های مکه رونمایی کرد. عربستان سعودی قصد دارد حدود ۱۰۰ پرنده برای اجرای این سرویس بخرد.
موسم حج ۲۰۲۴ از غروب جمعه ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) آغاز می‌شود و در عصر روز چهارشنبه ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به پایان می‌رسد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 97021 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]