چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
96077
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

بازدید رئیسی از پروژه عظیم ۳۰ هزار واحدی مسکن در سایت ۵۶۰ هکتاری قم

رئیس جمهور از پروژه عظیم ۳۰ هزار واحدی ساخت مسکن در یک قطعه ۵۶۰ هکتاری به عنوان بخشی از واحدهای مسکونی در دست احداث نهضت ملی مسکن در استان قم بازدید کرد.



به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان قم، پس از حضور در مراسم واگذاری ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین به متقاضیان، از سایت ۵۶۰ هکتاری احداث بخشی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در استان قم بازدید کرد و با توضیحات وزیر راه و شهرسازی و مسئولان طرح نهضت ملی مسکن استان، از جزئیات اقدامات و برنامه‌های تکمیل این واحدها مطلع شد.

بنا بر برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، سهم استان قم از احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در ۴ سال دولت مردمی، ۶۳ هزار واحد بود که به گفته وزیر راه و شهرسازی واحدهای در حال احداث و زمین‌های در حال واگذاری در قالب این طرح در استان قم از ۸۶ هزار واحد فراتر رفته است.
 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 96077 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]