دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
95158
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

جزئیات تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب ارتش با ۵ کشور

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با شرکت کشورهای بلاروس، آدربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان برگزار شد.



به گزارش ایلنا، تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی ۲۰۲۴» با شعار «امنیت برای همه» و حضور کشورهای بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمود محمودی فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد گفت: در این تمرین کشور بلاروس به عنوان همکار با ما در طرح ریزی و انجام عملیات شرکت داشت و چهار کشور آذربایجان، پاکستان، قرقیزستان و قزاقستان هم به عنوان کشورهای ناظر هیئت هایی را برای این تمرین اعزام کردند.

وی افزود: این تمرین به مدت سه روز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمودی تصریح کرد: هدف از این تمرین ایجاد هماهنگی، هم‍افزایی و استحکام دیپلماسی دفاعی برای کشورهای مسلمان، هم‍سو، همسایه و کشورهایی هستند که در راستای پدیده مبارزه با تروریسم فعالیت دارند و علاقه‍مند هستند که این مسائل را دنبال کنند.

فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد یادآور شد: در نظرداریم مباحث طرح ریزی و عملیات را در این تمرین ادامه دهیم و در پایان از کشورهای مهمان نظرخواهی نموده و از تجربیات همدیگربهره‍مند شویم.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 95158 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]