دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
92252
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

ابو عبیده درباره عملیات وعده صادق چه گفت؟+فیلم با زیر نویس فارسی

سخنگوی نظامی حماس گفت حجم و ماهیت پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، مبانی جدیدی را پایه ریزی کرد و محاسبات رژیم صهیونیستی را به هم ریخت.

العالم فلسطین اشغالی

ابو عبیده سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس، در پیام تصویری پس از گذشت ۲۰۰ روز از عملیات طوفان الاقصی گفت: ما عمیق تأثیر پاسخ ایران و شدت حملات این کشور به رژیم صهیونیستی را درک می کنیم.

وی تأکید کرد که حجم و ماهیت پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی مبانی جدیدی را پایه ریزی کرده و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

سخنگوی نظامی حماس در این پیام تصریح کرد: جهان به چشم خود دید که رژیم صهیونیستی چگونه قبل و در حین و بعد از عملیات وعده صادق چگونه دچار وحشت شد؛ عملیاتی که جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوز این رژیم، اجرا کرد. حجم و ماهیت این پاسخ به گونه ای بود که مبانی جدیدی را پایه ریزی و معادلات مهمی را ترسیم کرد و محاسبات دشمن را به هم ریخت و دیدیم که این رژیم حامیان خود را از هزاران کیلومتر آن طرف تر برای دفاع دیوانه وار فراخواند.

وی افزود: واکنش های هیستریک و دیوانه وار در قبال عملیات محور مقاومت از جبهه های مختلف، گویای اهمیت عملکرد این محور است.

ابوعبیده همچنین از فعالیت نظامی و مردمی به خصوص در جبهه های لبنان، یمن و عراق در راستای عملیات طوفان الاقصی قدردانی کرد.

منبع : fa.alalam.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 92252 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 29 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]