دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
89628
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱

هواپیماهای صهیونیستی به دنبال حمله ایران از آسمان غزه ناپدید شدند!!

به دنبال حملات تلافی جویانه ایران به سرزمین های اشغالی، هواپیماهای رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول بیش از ۶ ماه گذشته، از آسمان باریکه غزه ناپدید و شهروندان فلسطینی شاهد بارش باران راکت ها در سرزمینهای اشغالی بودند.

العالم فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه، “فلسطینی ها شب گذشته در عملیات “وعده صادق”، با هلهله ، و شادی فریاد زدند و بر ضرورت اتحاد و یکپارچگی ملت‌های عرب و اسلام در زیر پرچم محور مقاومت و در دفاع از آرمان فلسطین در مقابل تهاجم صهیونیستی ـ آمریکایی تاکید کردند.

خبرنگار العالم به جابجایی و عقب نشینی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از برخی نقاط به دلیل اعلام وضعیت اضطراری در نتیجه ى عملیات “وعده صادق” جمهوری اسلامی ایران و حمله ی موشکى و پهپادی تهران به سرزمین های اشغالی اشاره و خاطرنشان کرد: “این امر منجر به عقب نشینی نسبی ارتش “اسرائیل” از خیابان الرشید در غزه شد و فلسطینی ها متوجه عدم حضور ارتش اشغالگر و تانک های آنان در این منطقه از باریکه شدند .

بنابر این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی پس از گذشت ساعاتی به حضور گسترده در این منطقه و به بستن راههای ارتباطی فلسطینیان مبادرت کرده و به سوی ساکنان این منطقه تیراندازی کرد که این امر موجب شد تا شهروندان غزه به طرف مناطق شمالی باریکه کوچانده و برای حفاظت از جان خود در مقابل گلوله های اشغالگران از این منطقه خارج شوند.

منبع : fa.alalam.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 89628 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]