دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
87691
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۲۱

برای سیلی پشیمان‌کننده باید منتظر زمان باشیم

مشاور فرماندهی کل قوا گفت: ایران در زمینه حمله به کنسولگری ایران در دمشق رسماً اعلام مواضع کرده است و رهبر انقلاب با قدرت سیلی پشیمان‌کننده‌ای را وعده داده‌اند. جبهه مقاومت آماده است؛ اینکه چگونه خواهد شد، باید منتظر زمان باشیم ولی همین اعلام مواضع ایران و جبهه مقاومت باعث چنان وحشت و ترس صهیونیست‌ها شده که ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیستی به‌ویژه از شمال فلسطین که همان جنوب لبنان است از شهرک‌ها فرار کردند و به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها هجوم آوردند و حتی موتور برق خریدند و عده‌ای هم فرار کردند.



به گزارش ایلنا، سرلشکر سیدیحیی صفوی در مراسم یادبود شهدای حمله تروریستی کنسولگری ایران در  سوریه گفت: سردار زاهدی در اندیشه، تفکر، اخلاق، رفتار و عملکرد یک انسان کم‌نظیر و مطلوب خدا بود. اندیشه و تفکر او اسلامی و در صراط مستقیم و خط سیاسی امامین انقلاب بود.

وی افزود: او اهل ذکر بود و اخلاق او با بسیجیان و عموم مردم چه در جنگ کردستان در سال ۵۷ و قبل از شروع جنگ و با بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس نیکو بود. بعد از آن هم سه دوره در کنار جبهه مقاومت فعالیت کرد.

وی افزود: این شهدا در بهترین ماه خدا که لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) است به دست پست‌ترین مخلوقات یعنی رژیم صهیونیستی پلید و خونخوار به شهادت رسیدند، این شهادت‌ برای آنها بالاترین رتبه است و برای پاسداران و جبهه مقاومت انگیزه آفرین است اما برای خانواده‌ها و نظام جمهوری اسلامی سنگین است.

وی تصریح کرد: خون این شهدای مظلوم و خون شهدای مدافع حرم، مقاومت و فلسطین مظلوم، بیش از ۱۰۰ هزار شهید و مجروح غزه تغییرات بزرگی را در رویدادها، روندها و راهبردهای منطقه و کشور ما رقم می‌زند. محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد بود.

وی افزود: این شهادت‌ها انگیزه برای مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی را مضاعف می‌کند. ما با خدا پیمان بسته‌ایم تا ظلم هست به مبارزه ادامه دهیم و هرکجا مسلمان و غیرمسلمانی فریاد کمک سر دهد بنا به تدبیر فرمانده کل قوا به کمک او می‌رویم.

رحیم صفوی تصریح کرد: خون این شهدا تغییرات اساسی در راهبردهای منطقه رقم خواهد زد. همین جنگ اخیر هم چهره امنیتی ‌و هم چهره فرهنگی و رسانه‌ای در جهان را تغییر می‌دهد. البته همه جنایاتی که در منطقه رخ می‌دهد با حمایت آمریکا و سکوت خیانت‌بار برخی کشورهای عربی در حال رخ دادن است.

وی افزود: امروز در بیش از ۹۰ کشور جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها راهپیمایی برگزار شده است و از سوی دیگر اقدامات دشمن نشان می‌دهد نقشه‌های‌شان با شکست مواجه شده است. در جنگ غزه هم به اهداف اعلامی خود مبنی بر نابودی حماس و آزادی اسرا دست نیافتند.

وی تصریح کرد: حماس یک تفکر و آرمان است و نابودشدنی نیست. هیچگاه قوای اشغالگر نتوانسته است تا ابد در یک سرزمین باقی بماند. ملت‌ها برای آزادی سرزمینشان می‌جنگند و این سنت عقلانی و الهی است؛ بنابراین اشغالگران محکوم به شکست هستند. در همین جنگ غزه، مقاومت فلسطین و حماس بخش اعظم توان خود را حفظ کرد و در حال اجرای عملیات تهاجمی است. هرچه بعد از این نبرد رخ دهد نشان‌دهنده شکست آمریکا صهیونیست‌ها در این جنگ شش‌ماهه است و خاورمیانه جدید نیز با محوریت مقاومت شکل خواهد گرفت.

وی افزود: دیگر هیچ یک از سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در امنیت نیست. تا دیروز ۲۷ سفارتخانه رژیم تعطیل شده‌اند از جمله در مصر، اردن، بحرین و ترکیه این اتفاق از ترس رخ داده است و مفهومش آن است که مقابله با این رژیم سفاک یک حق قانونی و مشروع است.تعجب‌آور است که آمریکا و دیگر کشورهای حامی رژیم جنایتکار تا دیروز جنایت و حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم نکردند. البته سازمان ملل و بسیاری از کشورها و سازمان‌ها این اقدام را محکوم کردند.

وی تصریح کرد: ایران در زمینه حمله به کنسولگری ایران در دمشق رسماً اعلام مواضع کرده است و رهبر انقلاب با قدرت سیلی پشیمان‌کننده‌ای را وعده داده‌اند. جبهه مقاومت آماده است؛ اینکه چگونه خواهد شد، باید منتظر زمان باشیم ولی همین اعلام مواضع ایران و جبهه مقاومت باعث چنان وحشت و ترس صهیونیست‌ها شده که ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیستی به‌ویژه از شمال فلسطین که همان جنوب لبنان است از شهرک‌ها فرار کردند و به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها هجوم آوردند و حتی موتور برق خریدند و عده‌ای هم فرار کردند.

وی تصریح کرد: سایه ترش و وحشت در سرزمین‌های اشغالی سایه انداخته و صهیونیست‌ها هر شب خواب مردن می‌بینند؛ آنان ترسو ترین آدم‌ها هستند هرچند ما آنان را انسان نمی‌شناسیم.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 87691 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]