دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
87239
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

لزوم توجه به نقش نظارتی مجلس شورای اسلامی

وحید عباسی، داوطلب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از لیست جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان)، محقق مقطع دکتری نانو بیوتکولوژی از دانشگاه تربیت مدرس، فعال در حوزه تولید محصولات دانش بنیان و مخترع، با کد انتخاباتی ۵۹۲۶.



به گزارش ایلنا، وحید عباسی گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های من در صورت ورود به مجلس، پیگیری مطالبات معیشتی و اشتغال آحاد جامعه است.

وی ادامه داد: حضور نمایندگان فعلی جهت احقاق مطالبات مردم کافی نبوده و به مهمترین وعده انتخاباتی خود که شفافیت است عمل نکرده‌اند. من معتقد هستم راهکار توسعه اقتصاد و معیشت و اشتغال کشور، صنعتی شدن کشور است و تنها راه صنعتی شدن نیز استفاده از دانش روز دنیا و متخصصین کشور است. خوشبختانه کشور ما متخصصین و نخبگان فراوانی دارد و در این حوزه مشکلی وجود ندارد ولیکن افراد به دلیل عدم قوانین درست و کارآمد، تمایل به سرمایه‌گذاری در داخل کشور ندارند.

عباسی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی من در صورت ورود به مجلس شورای اسلامی، وضع قوانین جدیدی است که جذابیت و امنیت سرمایه گذاری در داخل را برای سرمایه‌گذاران افزایش دهد.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان باید از صنایع پیشرفته کشور، نیروی انسانی به عنوان ارزشمند ترین سرمایه کشور، جوانان و تحصیل کرده‌ها به امید پیشرفت، توسعه و آبادانی ایران اسلامی حمایت کنند.

عباسی در پایان اظهار داشت: قوانین زیادی در حوزه‌های مختلف وضع شده اما نقش نظارتی مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار نگرفته است. بنابراین در صورت ورود به مجلس به جنبه نظارتی مجلس توجه بیشتری خواهم کرد و در این راستا توجه نمایندگان را نیز به نقش نظارتی مجلس جلب خواهم کرد.


حجم ویدیو:
۱۰.۱۹M


|


مدت زمان ویدیو:
۰۰:۰۳:۴۷


دانلود ویدیو

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 87239 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]