چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
87323
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

قوانین پایدار، امنیت شغلی و رفاه اجتماعی+فیلم

سبحان محمدعلی نژاد، با کد انتخاباتی ۷۵۵۷ از لیست جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی ایران (شبکه سامان) با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی، دارای کارشناس ارشد حقوق بین الملل و فعال در عرصه کارگری، داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات تاکید کرد: پیگیری های بنده در مجلس در آینده معطوف به بحث های رفاه اجتماعی و جامعه کارگری خواهد بود.



به گزارش ایلنا، سبحان محمدعلی‌نژاد گفت: انگیره بنده برای ورود به عرصه انتخابات این است که به نظر بنده مجلس فعلی تراز لازم برای ایفای نقش به عنوان قوه مقننه نظارت گر را نداشته است؛ چرا که مجلس نیازمند افرادی است که بتوانند با اشراف بر موضوعات مختلف از پختگی کامل برخوردار باشند که متاسفانه در مجلس فعلی این مسئله را ندیدیم و یا کمتر دیدیم.

پیگیری های بنده در مجلس در آینده معطوف به بحث های رفاه اجتماعی و جامعه کارگری خواهد بود که محور برنامه هایی که در نظر دارم اعم از تصویب لوایح نظام جامعه تامین اجتماعی است که تا زمانی که این لوایح به تصویب نرسند وعده و وعیدهای  معیشتی قابلیت تحقق نخواهند داشت و ضرورت دارد تا دولت لوایح مربوطه را به مجلس بیاورد تا مجلس عالمانه آنرا بررسی و به تصویب برساند و ابلاغ کند تا بتوانیم آنرا اصلاح کنیم.

اصلاح ساختار تامین اجتماعی به نفع سه جانبه گرائی از اولویت های اولیه ماست که امروز این توازن به هم خورده و بیشتر دولت تاثیرگذار شده است و صاحبان اصلی تامین اجتماعی اعم از کارگران و کارفرمایان نقشی در اداره تامین اجتماعی ندارند. مطلب بعدی رسیدن به یک فرمول محاسباتی مزدی است ما هر ساله در پایان سال درگیر ماجراهایی هستیم که زیبنده کشور نیست و باید به یک مدل جدید در محاسبه مزدی برسیم تا به نفع کارگران، کارفرمایان دولت و در کل اقتصاد کشور باشد شعار بنده قوانین پایدار، امنیت شغلی و رفاه اجتماعی است.


حجم ویدیو:
۶.۵۲M


|


مدت زمان ویدیو:
۰۰:۰۲:۱۲


دانلود ویدیو

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 87323 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]