چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
87337
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹

عدم همخوانی بین حقوق دریافتی کارگران با تورم + فیلم

بختیار آزاد بخت داوطلب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس از از لیست جبهه‌ی متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان) با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی است با کد انتخاباتی ۱۴۳۲و فارغ التحصیل دکترای مهندسی هسته‌ای از دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران با تخصص رادیو داروها که موفق به کسب قریب بر ۵۰ مقاله در مجله‌‌ی معتبر آی اس آی علمی پژوهشی و کنفرانس‌های ملی و بین المللی و بیش از ۲۰ سال سابقه در امور اجرایی، مدیریتی و آموزشی کشور با کد انتخاباتی ۱۴۳۲.



به گزارش ایلنا، بختیار آزاد بخت گفت: بحث اشتغال جوانان که امر بسیار ضروری می‌باشد و امروزه متاسفانه نخبگان و جوانان این مرز و بوم نسبت به پیدا‌کردن شغل مناسب خود دلسرد شده‌اند که در صدد این هستم تا با فراهم‌کردن زمینه‌ی اشتغال جوانان کمک به رفع این معظل کنم. شرکت‌های دانش‌بنیان اقتصاد محور هم موضوع قابل تاملی است که می‌بایست با خام‌فروشی صنایع، معادن و محصولات کشاورزی از گسترده شدن مشکلات آن جلوگیری کنیم به عنوان مثال در زمینه‌ی تخصصی فعالیت وی تیمی متشکل از نخبگان، رادیو داروی مورد نیاز کشور را که در انحصار چندین کشور دیگر بود را جمهوری اسلامی ایران با بسیج نخبگانی جزو ۵ باشگاه برتر دنیا در زمینه‌ی تولید این رادیو داروها قرار گرفت.

امیدواریم که با اعتماد و پای کار آوردن جوانان، خواهیم توانست بر رفع مشکلات تولید پیروز شویم نکته‌ی قابل توجه دیگر بحث آموزش و ساماندهی آموزش در وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی است که امروزه متاسفانه عدالت آموزشی در این سیستم وجود ندارد بنابراین باید یکبار برای همیشه بحث آموزش دانش‌آموزان در مدارس مختلف ساماندهی شود البته این امر باید برای دانشگاه هم صورت پذیرد که ما بتوانیم به عدالت آموزشی که در شان نظام مقدس جکهوری اسلامی ایران است نزدیک شویم.

در خصوص بحث تورم و گرانی و حقوق دریافتی کارگران، کارکنان و بازنشستگان که متاسفانه همخوانی بین حقوق دریافتی و تورم موجود در جامعه وجود ندارد باید در مجلس با ساماندهی حقوق این عزیزان نسبت به میزان تورم حاکم بر جامعه به رفع این مشکل اقدام کنیم.


حجم ویدیو:
۱۰.۲۴M


|


مدت زمان ویدیو:
۰۰:۰۳:۱۸


دانلود ویدیو

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 87337 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اسپوتنیک 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]