چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
87339
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹

ایران به توان جوان و جوان به توان جهان

امیرعباس اکبری، با کد ۱۷۵۲ متولد ۱۳۴۵ طلبه حوزه آیت‌الله مجتهدی، تحصیلات تا سطح چهار حوزه و سطح ۴ تخصصی کلان که معادل دکترا از لیست جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی ایران با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی.



به گزاش ایلنا، امیر عباس اکبری در گفت و گو با ایلنا به موارد زیر اشاره کرد: انتخاب لازمه زندگی بشر است و کسی نمی‌تواند عنوان کند که من انتخابی ندارم؛ همه انسان‌ها هر حرکت و اقدامی که انجام می‌دهند، ناشی از انتخاب و اختیار انسان است.

نکته دیگر اینکه مردم در قبال مسئله انتخابات دو وظیفه دارند؛ یکی شرکت در انتخابات به دلیل اینکه دستور دینی ما است و خداوند در قرآن می‌فرماید «و أعدوا لهم ما استطعتم من قوه» به این معنی که بر علیه دشمنان، خودتان را قوی کنید و یکی از مصادیق قدرت، شرکت در انتخابات است.

 مسئله بعدی اینکه مردم عزیز ما به دنبال انتخاب اصلح باشند؛ اصلح را باید یا آدم خودش بتواند بشناسد یا اینکه از طریق افراد آگاه بتواند آنها را شناسایی کند. افراد متعهد، انقلابی، امیدبخش، امانتدار، شجاع، قوی، محکم، انجام دهنده اقدام به موقع، صادق، صالح، صبور، صدای گویای مردم بودن، صریح و شفاف بودن، لایق، مهربان، حکیم، حقگو، آزاده و رهرو شهید سردار سلیمانی و دیگر شهدای آزاده ما باشد که همه خصوصیات یک فرد اصلح محسوب می‌شود.

ما به عنوان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران و حومه، در گروه شبکه «سامان» قرار گرفتیم تا بتوانیم در ساماندهی امور مملکت نقش داشته باشیم و آن بخشی که بنده بیشتر می‌توانم در خدمت مردم عزیز کشورم باشم در حوزه فرهنگی است.

 ساماندهی فرهنگ و تحول مدیریت فرهنگی از اهداف من است؛ چراکه شاید همه چیز، حتی اقتصاد ما به فرهنگ گره خورده باشد و بسیاری از آموزه‌های دینی و فرهنگی در راستای بهبود اقتصاد عمل خواهد کرد.

توجه به جوانان

نکته بعدی که می‌خواهم بیان کنم، توجه به جوانان است؛ خصوصا جوانان دهه ۶۰ که شعار من این است که «ایران به توان جوان و جوان به توان جهان» و در تمامی امور، اگر به جوانان اهمیت بدهیم و به آنها مسئولیت واگذار کنیم، حتما نتایج آن را خواهیم دید.

 


حجم ویدیو:
۹.۶۱M


|


مدت زمان ویدیو:
۰۰:۰۳:۲۲


دانلود ویدیو

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 87339 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]