دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
86300
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۳۰

پیگیری حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در مجامع بین‌المللی

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در یادداشتی بر پیگیری حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی تاکید کرد.



 

۲۲:۰۲ – ۱۳ فروردین ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۷۶۶۳۱۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
 
 
 

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بر پیگیری حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی تاکید کرد.

حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری میزان قرار داد نوشت:

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در روز‌هایی که رژیم اشغالگر قدس مقدمات سقوط تاریخی خود و طناب دارِ اذنابش را فراهم میکند، و در آستانه روز بزرگ قدس، باز هم خون مردانی از سلسله دریادلان تاریخ را بر زمین ریخت تا دیوانگیِ پیش از سقوط خویش را بیش از پیش به رخ همگان بکشد…!

امروز ما سربازان عدالت و حقیقت در مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، بر خود وظیفه میدانیم تا ریشه کنی این غده سرطانی، از طریق نهاد‌های بین المللی و داخلی پیگیر محاکمه و مجازات این حاکمیتِ مجعول و برچیده شدنِ این رژیم فاسد، تروریست و جنایتکار باشیم.

ان شاء الله

حسن عبدلیان پور
رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 86300 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]