شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ /
85153
۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

۲۱ اردیبهشت زمان برگزاری دور دوم انتخابات

وزیر کشور گفت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود.



به گزارش ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور روز چهارشنبه – ۸ فروردین ماه – حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

وی همچنین درباره مبلغ جرایم رانندگی گفت: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را مبنی بر فرهنگ سازی و توجه مردم عزیز به ضوابط رانندگی می دانیم ولی عده ای هستند که با عدم رعایت ضوابط از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز و … موجبات ایجاد مشکل برای خودشان و دیگران را فراهم می کنند. بنابراین برابر شرایط قانونی جرایم رانندگی به روز و اعلام خواهد شد. به علت اینکه برخی از این جرایم خیلی قدیمی است، بازدارندگی ندارد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 85153 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
آفتاب 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]