چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
84601
۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

مرداد ۱۴۰۲؛ یا جای من است یا رشید‌پور!

ریزش مخاطب مدیران صدا و سیما را به صرافت دعوت از مجریان سابق انداخت و خبر به شهبازیِ پاورقی که رسید قهر کرد و گفت: «قرار نیست بسیجی فحش‌خور زمان فتنه و جنگ باشه و در عافیت، سلاح‌ورزی‌ها و رشیدپورها و آخوندی‌ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن» و برگشت.



    عصر ایران؛ مهرداد خدیر- در مرور اخبار و رخدادهای پنجمین ماه از سال کهنه ( مرداد ۱۴۰۲ خورشیدی) بر دو نام باید درنگ کرد. اولی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که عمر وزارت او  به دو سال هم نرسید و او هم در‌ آستانه نیم‌فصل از قطار دولت ابراهیم رییسی پیاده شد. هم او که سال ۱۳۹۰ هم به عنوان اولین وزیر ورزش  ایران و در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد معرفی شده و رأی نیاورده بود ۱۰ سال بعد باز معرفی شد و این بار رای آورد؛ در دولتی که برخی از آن به عنوان دولت سوم احمدی نژاد یاد می کنند.   دومی محمد رضا شهبازی است؛ مجری برنامۀ پاورقی و از نیروهایی که تیم سعید جلیلی به تلویزیون تزریق کردند تا با یک تیر چند نشان را هدف گرفته باشند. هم رفقا را ارتقا داده باشند و بر سر خوان گستردۀ صدا و سیما بنشانند و از عزلت و غربت درآیند. هم جای مجریان سلبریتی را بگیرند و هم الگویی شوند برای جوانان و نوجوانان هم سو. این فرمول اما یک مشکل اساسی ایجاد کرده بود و آن هم این که فضای دوقطبی جامعه را به شدت دوگانه تر کرد و به ریزش شدید مخاطب را در پی داشت. به همین خاطر تصمیم گرفته شد قدری توازن برقرار کنند و از محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور دعوت کردند تا دوباره برنامه بسازند و دست کم مجری باشند.

منبع : www.asriran.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 84601 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]