چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
82699
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای کارگران؛ از ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی تا ۱۲۰ هزار توافق برای ایجاد صنعت‌شهرها

وزیر راه و شهرسازی از احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران در سال آینده خبر داد و گفت: علاوه بر این در حال پیگیری موضوع صنعت شهرها هستیم و در این خصوص ۱۲۰ هزار توافق با واحدهای صنعتی داشته‌ایم.



مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ساخت مسکن کارگری در سال آینده گفت: طی چند روز گذشته معاون من با مدیر عامل شرکت شهر‌های صنعتی توافقی را برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی به طور خاص برای کارگران امضا کردند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در حال پیگیری یک موضوعی به نام صنعت شهر هستیم، خاطرنشان کرد: صنعت شهر‌ها یعنی در کنار صنایع ویژه کارگران اگر خود شرکت زمینی داشته باشد می‌آورد، اگر نداشته باشد ما کمک  می‌کنیم تا سخته شود و در حال حاضر فکر می‌کنم توافق با واحدهای مختلف صنعتی از عدد ۱۲۰ هزار توافق عبور کرد.

وی تاکید کرد: جامعه عزیز کارگری ما در واحدهای صنعتی هستند و با مدیران واحدهای صنعتی در حال توافقی به اسم پروژه صنعت شهر هستیم که از ۱۲۰ هزار عبور کرده است.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 82699 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]