دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
82484
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

کنعانی: رژیم صهیونیستی صلاحیت باقی‌ماندن در مجامع حقوق‌بشری را ندارد

سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، گفت این رژیم صلاحیت عضویت و باقی‌ماندن در هیچ یک از مجامع حقوق بشری و سازوکارهای بین‌المللی مرتبط با حقوق زنان و کودکان را ندارد.



به گزارش ایسنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرده از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون دست‌کم ۱۶۵ نفر از کارکنان آن در حملات رژیم صهیونیستی کشته شدند».

طبق این گزارش همچنین «تاکنون بیش از ۱۵۰ مرکز متعلق به آنروا مانند مدارس بمباران شد که برخی از آن‌ها به طور کامل ویران شده و بیش از ۴۰۰ فلسطینی در جستجوی مکان‌های امن، در مراکز وابسته به سازمان ملل در غزه کشته شدند».

سخنگوی وزارت خارجه ایران در ادامه نوشت: «رژیمی که برای نهادهای بشردوستانه بین‌المللی و مأموریت و خدمات آن‌ها و حتی جان کارکنان این نهادها ارزشی قائل نیست و در طول ۵ ماه اخیر حدود ۹ هزار زن و ۱۲۵۰۰ کودک فلسطینی را کشته است، صلاحیت عضویت و باقی‌ماندن در هیچ‌یک از مجامع حقوق‌بشری و سازوکارهای بین‌المللی مرتبط با حقوق زنان و کودکان را ندارد».

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 82484 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]