چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
82136
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۱۶

اعلام نتیجه نهایی بازشماری آرای نیشابور/ تکلیف ۲ معترض مشخص شد

نتیجه نهایی بازشماری آرای حوزه انتخابیه نیشابور که پس از اعتراض دو نفر از نامزدهای انتخابات مجلس انجام شده بود را اعلام شد.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدکمال سرویها با اشاره به نتایج بازشماری آرای صندوق‌های حوزه انتخابیه نیشابور در انتخابات مجلس دوازدهم، اظهار کرد: در پی اعتراض یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه نیشابور به نام آقای حسینی به نتایج شمارش آرا و سپس اعتراض محمد رستمی، منتخب دوم این حوزه انتخابیه، ما اقدام به بازشماری تمام صندوق‌های رای نیشابور کردیم.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی در گفتگو با ایسنا افزود: نتیجه بازشماری آرا این است که همان نتیجه قبلی حفظ شد، یعنی محمد رستمی به عنوان دومین منتخب مردم نیشابور به مجلس راه یافت و آقای حسینی نتوانست آرای کافی را کسب کند. به لحاظ تعداد رای هم تقریبا همان تفاوت آرایی که پیش از این بین این دو نفر وجود داشت، باقی مانده است.

۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 82136 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
مشرق چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 32 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]