چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
81967
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۲۵

امیر شاه ولایتی هیچ مدرکی از سابقه پزشکی خود ارائه نداده است

از روز گذشته ادعا‌هایی در مورد زندانی امیر شاه‌ولایتی در زندان اوین مطرح شده است. وکیل فرد مورد اشاره روز گذشته در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها از گواهی پزشکی موکلش برای اعزام به بیمارستان خبر داده بود.



به گزارش ایلنا، از روز گذشته ادعا‌هایی در مورد زندانی امیر شاه‌ولایتی در زندان اوین مطرح شده است. وکیل فرد مورد اشاره روز گذشته در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها از گواهی پزشکی موکلش برای اعزام به بیمارستان خبر داده بود.

در پی ادعای صورت گرفته یک مقام قضایی گفت: پس از ایراد ادعای صورت گرفته، موضوع به صورت فوری مورد بررسی قرار گرفت. ما به صورت جدی وضعیت پزشکی زندانیان را بررسی و مورد توجه قرار می‌دهیم و برای تمامی زندانی‌ها پرونده پزشکی اختصاصی تشکیل می‌شود. 

این مقام قضایی گفت: پس از ادعای صورت گرفته، چون موضوع برای اولین بار در مورد زندانی امیر شاه ولایتی مطرح شده بود و هیچ سابقه قابل توجه پزشکی از این فرد نداشتیم دستور ملاقات با وی صادر شد.

این مقام قضایی ادامه داد: پس از ملاقات با این زندانی وی هم عنوان کرد تاکنون هیچ مدرکی از سابقه پزشکی خود به مقام قضایی و مقام‌های زندان ارائه نداده است. 

وی در مورد ادعای اخیر وکیل زندانی شاه ولایتی گفت: پس از بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد نه وکیل، نه خانواده و نه حتی خود زندانی درخواستی مبنی بر اعزام به بیمارستان و یا ارائه مدرک پزشکی موثر در پرونده ارائه نداده‌اند.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 81967 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]