پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ /
82753
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

خبر آقای فرماندار از مفقود شدن یک قایق در خلیج فارس

فرماندار دیر از مفقودشدن یک قایق صیادی با یک سرنشین در خلیج‌ فارس و در محدوده آب‌های این شهرستان خبر داد و اطلاع داد که برای یافتن این صیاد یک فروند بالگرد اعزام شده است.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یونس باربرز با اشاره به مفقود شدن یک شناور صیادی با سرنشین در دیر گفت: برخی صیادان بدون بررسی وضعیت هواشناسی اقدام به خروج از اسکله برای صید می‌کنند که با متلاطم‌شدن خلیج‌فارس، مشکلاتی برای آنها فراهم می‌شود.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: بر اساس اخبار واصله در ۷۲ ساعت پیش یک قایق صیادی در بندر دیر با یک ملوان برای صید ماهی به دریا رفته که تاکنون بازنگشته است.

فرماندار دیر تصریح کرد: از شب گذشته و پس از قطعی شدن عدم بازگشت این صیاد، یک فروند شناور ناجی به سمت دریا اعزام اما به دلیل طوفانی بودن خلیج‌فارس هیچ اثری از این ملوان یافت نشده است.

باربرز ادامه داد: امروز با هماهنگی با معاون عمرانی استاندار، یک فروند بالگرد از بوشهر برای جستجو و گشت هوایی به منطقه اعزام شده است.

وی گفت: تا ساعت مخابره این خبر هنوز هیچ اثری از این صیاد مفقودشده در دسترس نیست.

۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 82753 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 13 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 14 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 14 ساعت پيش [ 0 بازدید ]