دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳ /
79460
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

رئیسی دقایقی پیش وارد خوزستان شد

رئیس جمهور به منظور بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی، زیربنایی، تولیدی و خدماتی، در حوزه‌های آب، نفت، فولاد، سلامت و صنعت وارد دزفول در استان خوزستان شد.



به گزارس ایلنا،  سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه برای هشتمین بار در دوران ریاست دولت سیزدهم، برای افتتاح و بهره‌برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، طرح غدیر به منظور آبرسانی به ۲۶ شهر و هزار روستای استان خوزستان و تصفیه‌خانه شهر‌های شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین و همچنین طرح آبرسانی به شهر‌های دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک به استان خوزستان سفر کرد.

 

در این سفر عملیات اجرایی طرح آب فدک با هدف آبرسانی به شمال شرق خوزستان و شهر‌های ایذه، باغملک، قلعه تل، میداوود، صیدون، رامهرمز و هفتکل و ۶۹۰ روستای منطقه نیز آغاز می‌شود و طرح‌های آبرسانی و پایدارسازی آب پایانه‌های شلمچه و چذابه و بیش از ۱۷۰۰ روستای دیگر نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

افتتاح چندین طرح فولادی از جمله کارخانه فولاد زمزم ۳ نیز از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه دکتر رئیسی به خوزستان هستند.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 79460 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]