چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
78634
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

چین: عواقب درگیری با آمریکا غیرقابل تصور است

وانگ یی، وزیر امور خارجه چین امروز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود گفت که همزیستی مسالمت آمیز اساس روابط آمریکا و چین است و عواقب درگیری بین دو قدرت بزرگ غیرقابل تصور است.



به گزارش اسپوتنیک، این دیپلمات ارشد چینی گفت: “همزیستی مسالمت آمیز، اساس است. اگر دو کشور بزرگ مانند چین و آمریکا با یکدیگر درگیر شوند ، عواقب آن غیرقابل تصور خواهد بود.”مانور مشترک آمریکا و ژاپن با محوریت چین به عنوان دشمن فرضی۴ فوریه, ۱۸:۲۶وانگ یی خاطرنشان کرد: در شرایطی که در دو کشور دارای نظام های اجتماعی و سیاسی متفاوتی وجود دارد، تعامل بین دو کشور تنها از راه احترام گذاشتن و قبول تفاوت ها می تواند پایدار باشد.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 78634 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]