دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
78128
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

سخنگوی کرملین درباره احتمال حضور نیروهای مسلح اروپایی در اوکراین: آنها با آتش بازی می کنند

دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه، در مورد اظهارات رهبران غربی پیرامون احتمال مشارکت نیروهای مسلح اروپایی در اوکراین، به خبرنگاران گفت که این رفتار بسیار غیرمسئولانه برای سیاستمداران است که منجر به وخامت اوضاع می شود. “همه آنها با آتش بازی می کنند.”



به گزارش اسپوتنیک، پسکوف در حاشیه فستیوال جهانی جوانان گفت: “رئیس جمهور فرانسه در مورد موضوع اعزام یک گروه نظامی خارجی صحبت می کند. همه آنها با آتش بازی می کنند. همه آنها با آتش بازی می کنند و کار را به وخامت بیشتر وضعیت در درگیری اوکراین می شوند. و البته این رفتاری فوق العاده غیرمسئولانه برای سیاستمداران است”.پیش از این، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرده بود اتحادیه اروپا با ایجاد “ائتلاف نهم برای حملات عمیق” موافقت کرده است که موشک‌های میان‌برد و دوربرد اوکراین را تامین می‌کند. او همچنین گفت که فرانسه برای جلوگیری از پیروزی روسیه در این جنگ، هر کاری انجام خواهد داد.در فرانسه پس از بیانیه ماکرون درباره روسیه خواستار استیضاح وی شدند۲۹ فوریه, ۱۰:۴۸به گفته وی، رهبران کشورهای غربی درباره امکان اعزام نیرو به اوکراین گفت وگو کرده اند، اما هنوز توافقی حاصل نشده است. بعداً، گابریل آتال، نخست وزیر فرانسه اعزام نیروهای مسلح به اوکراین را منتفی ندانسته و افزود که پاریس ” نمی‌تواند پیروزی روسیه را بپذیرد”.کنستانتین گاوریلوف، رئیس هیئت روسیه در مذاکرات وین در مورد امنیت نظامی و کنترل تسلیحات، پیشتر به اسپوتنیک گفته بود که اعزام احتمالی نیرو توسط کشورهای غربی به اوکراین خطر درگیری مستقیم بین ناتو و روسیه را افزایش می دهد.جشنواره جهانی جوانان طبق فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از ۱ تا ۷ مارس در قلمرو فدرال سیریوس، واقع در شهر سوچی روسیه برگزار می شود. برگزار کننده فستیوال، آژانس فدرال جوانان روسیه (Rosmolodezh) است.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 78128 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]