دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
78306
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

در مسکو در مورد سیاست مجمع پارلمانی شورای اروپا در قبال آذربایجان اظهار نظر کردند

ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه تمام فعالیت های مجمع پارلمانی شورای اروپا (PACE) کاملا سیاسی و متشکل از ریاکاری و استانداردهای دوگانه است.



به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا درباره سیاست این سازمان بین المللی در قبال جمهوری آذربایجان به این شکل اظهار نظر کرد.این دیپلمات روس گفت: “ما بر این واقعیت تکیه داریم که هر کاری که اکنون مجمع پارلمانی شورای اروپا انجام می‌دهد، کاملاً سیاسی است. آذربایجان همه چیز را خودش گفت. فکر نمی کنم آنها به وکیل نیاز داشته باشند. همه ما به ارزیابی مناسب از آنچه در مجمع پارلمانی شورای اروپا اتفاق می افتد نیاز داریم. این استانداردهای دوگانه و تکبر است.وی افزود: این سازمان در جریان کار خود نسبت به دیدگاه های آلترنتیو و متفاوت عدم تحمل نشان می دهد و فعالیت های آن کل معماری روابط بین الملل را تهدید می کند.امیرعبداللهیان از توافق با آذربایجان برای اعزام سفیر به تهران خبر داد۰۸:۳۰کمیته نظارت شورای اروپا در ۲۳ ژانویه توصیه کرد که به دلیل عدم اجازه شرکت ناظران این سازمان در انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان هیئت نمایندگی این کشور از شرکت در جلسات مجمع پارلمانی شورای اروپا به مدت یک سال محروم شود.پیش از این، الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان، این مجمع اروپایی را به راه اندازی کمپین کثیف علیه این جمهوری متهم کرده بود. به گفته وی، اقدامات مجمع پارلمانی شورای اروپا در قبال هیئت باکو مطلقاً غیرقابل قبول است.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 78306 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]