دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
77487
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

هند حجم نفت وارد شده خود از روسیه را اعلام کرد

سال گذشته، هند حدود ۱ تا ۱.۴ میلیون بشکه در روز نفت از روسیه دریافت کرد و در سال ۲۰۲۴، واردات نفت از روسیه در این کشور تقریباً به همان حجم ادامه خواهد یافت.



به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را پانکاج جین دبیر وزارت نفت و گاز طبیعی هند اعلام کرد.وی تصریح کرد: در سال ۲۰۲۳، سهم نفت روسیه در ساختار واردات هند به طور متوسط ​​۲۲ تا ۲۷ درصد بوده است. در مجموع سال گذشته روزانه ۵ میلیون بشکه نفت از تحویل دهندگان خارجی دریافت کرده است. سهم منابع انرژی وارداتی در سطح ۸۵ تا ۸۸ درصد قرارداشت.نواک حجم کاهش تولید و صادرات نفت روسیه را ارزیابی کرد۳ مارس, ۲۲:۱۸پانکاج جین در پایان گفت: در عین حال، حجم واردات نفت هند از روسیه بسته به زمان سال متفاوت است. با در نظر گرفتن این شرایط، ساختار واردات هند مواد خام از فدراسیون روسیه “فراز و نشیب هایی دارد.” “ما تابستان و زمستان داریم، برخی از ماه‌ها به نفت نیاز بیشتری است، برخی دیگر کمتر.پیش از این آژانس بین المللی انرژی هند را به عنوان کشوری با بیشترین تقاضا برای نفت در سال های آینده معرفی کرده بود. بر اساس انتظارات تحلیلگران، این دولت آسیایی قادر است تا سال ۲۰۳۰ بیش از یک سوم افزایش تقاضای جهانی برای مواد خام را تامین کند.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 77487 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]