چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
76224
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

دیدار هیات فنی طالبان با دبیر شورای عالی مناطق آزاد ایران

هیئت فنی حکومت سرپرستی افغانستان(طالبان) به ریاست محمدالله بختیار، رئیس حمل و نقل بین‌الملل وزارت صنعت و تجارت افغانستان در ادامه سفر به منطقه آزاد چابهار با حجت‌الله عبدالملکی، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجارتی – صنعتی و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.



به گزارش ایسنا، در این دیدار هیات فنی دو طرف در رابطه به عملی‌سازی و تکمیل نمودن زنجیره ترانزیتی از چابهار، ایجاد نمایندگی  حکومت سرپرستی افغانستان در منطقه آزاد و تسهیلات در این مسیر، واگذاری، قیمت و مسایل مربوط به زمین‌های مورد نیاز در چابهار، اولویت به کالاهای ترانزیتی از این مسیر، فراهم‌آوری تسهیلات به تاجران و سرمایه‌گذاران افغانستان در چابهار و سایر موضوعات مرتبط بحث و تبادل‌ نظر نمودند.

بر اساس گزارش وزارت صنعت و تجارت طالبان، در این دیدار حجت‌الله عبدالملکی، مشاور رئیس جمهور اسلامی ایران حمایت کامل از این پروژه را اعلام و نسبت به آن به هیات امارت اسلامی افغانستان اطمینان داد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 76224 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 36 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]