دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
75652
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

بیش از ۲هزار و ۳۰۰ شعبه اخذ رای در آذربایجان غربی آماده دریافت آرا هستند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۳۰۲ شعبه اخذ رای، میزبان حضور حماسی مردم آذربایجان‌غربی در انتخابات محلس و خبرگان رهبری هستند.



به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدصادق معتمدیان در گفت و گو با خبرنگاران،  با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در استان، افزود: در آذربایجان‌غربی ۱ هزار و ۴۴۱ شعبه ثابت و ۸۶۱ شعبه سیار و همچنین ۱ هزار و ۱۳۴ شعبه شهری و ۱ هزار و ۱۶۸ شعبه روستایی برای اخذ آرای مردم حتی در مناطق صعب‌العبور و دورافتاده آماده شده است.

وی با اشاره به اهراز هویت الکترونیکی در تمامی شعب اخذ رای استان، خاطرنشان کرد: تدابیر حداکثری و زیرساخت‌ها برای تامین برق و اینترنت شعب اخذ رای در آذربایجان‌غربی فراهم شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی به آماده‌سازی ۲۳ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در استان نیز اشاره کرده و افزود: هیئت‌های نظارت و ۲ هزار و ۶۱۰ بازرس، مسئولیت تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم را بر عهده داشته و برای هر ۱۵ شعبه یک سربازرس و هر شهرستان آذربایجان‌غربی یک بازرس ویژه جهت پیگیری شکایات احتمالی مردم تعیین شده است.

معتمدیان  با بیان  اینکه ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۷۱۳ نفر واجد شرایط رای دادن در آذربایجان‌غربی بوده گفت: از این تعداد ۱۴۱ هزار و ۶۵ نفر  رای اولی هستند‌.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل روند انتخابات، رای دهندگان می‌توانند با یکی از مدارک شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت، گواهینامه یا گذرنامه معتبر در شعب حضور یافته و رای دهند.

استاندار آذربایجان‌غربی به تائید صلاحیت ۳۸۵ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان نیز اشاره کرده و افزود: با انصراف تعدادی از نامزدها، امروز ۲۸۵ کاندیدا در سطح استان از اقوام، مذاهب، سلایق و گرایش‌های سیاسی مختلف با هم به رقابت می پردازند.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اهمیت انتخاب اصلح، اظهار داشت: مردم در انتخابات به افرادی متدین، انقلابی، مردمی، متعهد، متخصص و خدمتگزاری صادق رای دهند تا نماینده اصلح، دغدغه حل مشکلات مردم را داشته و مردمی بوده و مردمی بماند.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 75652 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]