چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
74780
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

پخش زنده شمارش آرای انتخابات از صداوسیما

«انشالله مراحل برگزاری انتخابات در نقاط دوردست، روستاها، مناطق صعب العبور و مناطقی که شاید دوربین کمتر آنجا رفته‌است نیز امسال پوشش داده خواهد شد.»

پیمان جبلی اظهار داشت: ما قصدمان این است که با همکاری هیئت‌های برگزار کننده انتخابات، مراحل شمارش آرا را هم انشالله به صورت زنده از شبکه خبر پخش کنیم.
به گزارش انتخاب، رئیس سازمان صداوسیما گفت: در دوره‌های قبل ما پوشش زنده برگزاری انتخابات در حوزه‌های مختلف را داشتیم همان برنامه خواهد بود. به‌علاوه، پخش زنده رای‌دادن چهره‌های ارزشمند و مورد احترام مردم، خانواده‌های شهدا و جانبازان سرافراز در شهرستان‌ها و شهر‌های مختلف هم به صورت زنده پخش خواهد شد.
پیمان جبلی افزود: انشالله مراحل برگزاری انتخابات در نقاط دوردست، روستاها، مناطق صعب العبور و مناطقی که شاید دوربین کمتر آنجا رفته‌است نیز امسال پوشش داده خواهد شد.
جبلی همچنین گفت: ما قصدمان این است که با همکاری هیئت‌های برگزار کننده انتخابات، مراحل باز شمارش‌آرا را هم انشالله به صورت زنده از شبکه خبر پخش کنیم. شبکه‌های مختلف استانی، سیماوصدا هم متناسب با فضای انتخابات تلاش می‌کنند از شب قبل از انتخابات و روز انتخابات، برنامه‌های متنوعی پخش کنند.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 74780 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]