چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
74810
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

مرعشی: با دلی پرخون به انتخابات وارد می‌شویم، تصور نشود که شادمانیم

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: امروز ما با دلی پرخون به انتخابات وارد می‌شویم؛ کسی تصور نکند که شادمانیم، زیرا حتی یک کرسی را برای کشور و مردم مفید می‌دانیم.

سیدحسین مرعشی، اظهار داشت: علاقه‌مندیم که در اوج ناامیدی از انتخابات مجلس دوازدهم، نقطه عطف جدیدی بسازیم و جهت سیاست را در کشور تعدیل و اصلاح کنیم.
به گزارش سازندگی، وی عنوان کرد: امروز ما با دلی پرخون به انتخابات وارد می‌شویم. کسی تصور نکند که شادمانیم، زیرا حتی یک کرسی را برای کشور و مردم مفید می‌دانیم.
وی ادامه داد: امروز یکی از نقطه‌های امیدمان، تبریز با حضور آقایان پزشکیان، پرنیان و بنی‌هاشمی است.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در همایش جمهور تاکید کرد: علاقه‌مندیم که در اوج ناامیدی از انتخابات مجلس دوازدهم، نقطه عطف جدیدی بسازیم و جهت سیاست را در کشور تعدیل و اصلاح کنیم و این فرصت برای ۷۰ کرسی امروز در اختیار ماست.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 74810 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]