چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
74175
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

تحریم‌های جدید انگلیس علیه نیروهای ویژه سپاه ایران

بر اساس سندی که روز سه‌شنبه در وب‌سایت دولت بریتانیا منتشر شد، انگلیس تعدادی از یگان‌های ویژه نیروی قدس سپاه پاسداران ایران را تحریم کرد.



به گزارش اسپوتنیک، سپاه قدس ۱۹۰، ۳۴۰ و ۶۰۰۰ تحریم شده اند. به گفته مقامات انگلیسی، مبنای اعمال این تدابیر محدودکننده به خاطر “مشارکت در فعالیت‌های خصمانه یک گروه مسلح تحت حمایت دولت ایران” از طریق اقداماتی بود که با هدف بی‌ثبات کردن انگلیس یا کشور دیگری صورت گرفته است. همانطور که در این سند آمده است، واحدهای ۳۴۰ و ۶۰۰۰ نیز در تهیه یا حمایت از سازماندهی حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ مشارکت داشتند. همزمان، تحریم هایی علیه محمدرضا فلاح زاده معاون فرمانده سپاه قدس و سعید الجمال شهروند یمنی که گفته می شود در سازماندهی حملات به کشتی ها در دریای سرخ دست داشته است، اعمال شد.فهرست تحریم‌های به‌روزرسانی شده شامل علی حسین بدرالدین الحوثی، وزیر امور امنیتی جنبش انصارالله در شمال یمن (حوثی‌ها) نیز می‌شود.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 74175 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]