دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
74428
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

انتقال صندوق‌های رای در مناطق صعب‌العبور توسط بالگرد

فرمانده کل انتظامی کشور از انتقال صندوق‌های رای توسط بالگردهای سپاه، ارتش و فراجا در مناطق صعب‌العبور خبر داد.



به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا ظهر امروز (چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲) در حاشیه همایش بزرگ بصیرتی خانواده‌های کارکنان وظیفه فراجا در جمع خبرنگاران ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: با تمهیداتی که انجام شده و آماده‌باش کاملی که همکاران ما در سراسر کشور از مرکز از تا مرزها دارند، همه صندوق‌ها چه صندوق‌های سیار و چه صندوق‌های ثابت و مراکز نگهداری صندوق‌ها، حمل و نقل صندوق‌ها و همچنین قرار گرفتن صندوق‌ها در محیطی امن برای مردم و آسایش خیال آن‌ها پیش بینی شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور درباره نقش «هوا فراجا» برای انتقال صندوق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور افزود: در این خصوص هماهنگی با ارتش و سپاه انجام شده و در مناطقی که امکان حضور نیست صندوق‌های رأی توسط بالگردهای سپاه، ارتش و فراجا منتقل خواهند شد.

سردار رادان در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تاکنون مشکل امنیتی در حوزه انتخابات داشته‌ایم؟ گفت: به هیچ عنوان مشکلی نبوده و پلیس قبل از انتخابات در راستای جلوگیری از اقدامات خلاف قانون امنیت ستادهای انتخاباتی را مورد بررسی قرار داده است؛ پلیس با هرگونه تخلف برخورد خواهد کرد و در همین راستا تعدادی دستگیر شدند.

وی همچنین درباره شایعاتی مبنی بر اینکه مرزهای کشور در زمان انتخابات بسته است، گفت: مرزهای ما از حیث امنیت حتما بسته است، ولی از حیث اقدامات تجاری و بازرگانی و رفت‌وآمد زوار باز خواهد بود.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 74428 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]