یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ /
73549
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

جنگ یاران قالیباف و زاکانی در شورای ائتلاف

چند کاندیدا که در لیست مشترک شورای ائتلاف و پایداری برای انتخابات مجلس دوازدهم حضور دشتند، از حضور در این لیست انصراف دادند.



به گزارش شبکه شرق، ساعاتی بعد از اعلام لیست مشترک شانا و پایداری، «مالک شریعتی» چهره نزدیک به علیرضا زاکانی که در این لیست حضور داشت، انصراف خود را به دلیل حضور محسن دهنوی در لیست مشترک اعلام کرد.

به دنبال انصراف مالک شریعتی، از حضور در لیست شورای ائتلاف به خاطر محسن دهنوی، این نماینده مجلس نیز پاسخی کنایه‌آمیز به نماینده نزدیک به زاکانی داد.

در واکنش به توئیت انصرافی شریعتی، «سیدمحسن دهنوی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«رویکرد من همواره تاکید بر فعالیت جمعی برای انجام کار‌های بزرگ و سوابقم نیز نشان‌دهنده پایبندی به اقتضائات کار گروهی بوده است.

التزام به منافع انقلاب و پرهیز از قبیله‌گرایی افراد، در همین بزنگاه‌ها مشخص می‌شود. کمافی‌السابق، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب را محور تصمیم‌گیری می‌دانم».

انصراف محسن دهنوی از حضور در لیست شورای ائتلاف

محسن دهنوی نیز از حضور در لیست شورای ائتلاف استعفا داد.

 

منبع:

خبر آنلاین

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 73549 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 57 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]