چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
65833
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۷

تایید و ردصلاحیت ۶ نماینده سابق در کهگیلویه و بویراحمد

با اعلام کاندیداهای انتخاباتی و پیگیری های ایلنا از سه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، گچساران و بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد، مشخص شد که چهار نماینده سابق تایید صلاحیت و ۲ نماینده سابق دیگر از سوی هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند.



به گزارش ایلنا، نمایندگان سابق تائید صلاحیت شده شامل ” غلامرضا تاجگردون” و ” علیمراد جعفری” در حوزه انتخابیه گچساران، “سیدعلی محمد بزرگواری” در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ و ” غلام مُحمد زارعی” نماینده بویراحمد می‌شوند.

“سیدقدرت الله حسینی بحرینی ” و ” عدل هاشمی پور ” نمایندگان سابق گچساران و کهگیلویه بزرگ هم از سوی هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان، ردصلاحیت شده‌اند.

بنا بگفته سیدجواد هاشمی مهر رئیس ستاد انتخابات دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰۶ کاندیدای انتخاباتی از مجموع ۱۵۴ کاندیدا از سوی هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان، تائید صلاحیت شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 65833 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اسپوتنیک 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]