چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
66575
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۴۸

برخی ها بدنبال استخدام های غیرقانونی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد هستند

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به نان فرد یا افرادی، اظهارداشت: برخی ها سعی دارند استخدام غیرقانونی در ادارات انجام شود که براساس قانون با این موضوع ، بشدت برخورد خواهد شد.



به گزارش ایلنا از یاسوج، “محمدمهدی صالحی” در اولین نشست ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت اصول بی‌طرفی و امانتداری در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، اظهارداشت: بعضی‌ها سعی دارند استخدام های غیرقانونی در ادارات انجام شود که براساس قانون بشدت با این موضوع برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه دخالت در تصمیمات اداری از قبیل پرداخت تسهیلات و امتیازات نیز از مواردی هستند که با آنها برخورد می‌شود.، خاطرنشان کرد: سه وظیفه اصلی برعهده سازمان بازرسی راحع به انتخابات گذاشته شده است.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه تبلیغات انتخاباتی توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری ممنوع و با این فعالیت‌ها براساس قانون نیز بشدت برخورد می‌شود.

صالحی افزود: سازمان بازرسی هیچ تعارفی با هیچ شخصی ندارد و همه ادارات مؤظفند که قانون را رعایت کنند.

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هرگونه استفاده از جایگاه، مقام، عنوان و موقعیت اداری و سازمانی توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی ممنوع و مجازات سنگینی در انتظار این افراد است.

وی گفت: هیچ مدیر یا کارمند دولتی حق استفاده از امکانات دولتی و بیت المال را در رابطه با منافع شخص خاصی ندارد و همه ادارات و سازمان ها توسط این سازمان نیز رصد می شوند.

صالحی تاکیدکرد: هر جُرمی که مدیران یعنی کارکنان دولت مرتکب شوند باعث قانون شکنی می شود.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از همه مدیران و کارمندان ادارات دولتی خواست که حاکمیت قانون را مدنظر خود قرار دهند و هیچگونه تخلفی نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 66575 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]