چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
66603
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۴۹

با متخلفین انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در هرجایگاهی برخورد می‌کنیم

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که با متخلفین انتخابات در هرجایگاهی تعارف نداشته و براساس قانون برخورد قاطع خواهد کرد.



به گزارش ایلنا از یاسوج، “محبوب افراسیاب” در اولین جلسه شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی، با تاکید براینکه خط قرمز دستگاه قضایی، برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت گسترده مردم است، اظهارداشت: مردم استان مطمئن باشند مسوولان دستگاه قضایی در این استان با اَحدناسی در بحث انتخابات تعارف نخواهد کرد و بدون تردید با متخلفین انتخاباتی براساس قانون، برخورد شدید و قاطع می کند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد براساس رعایت انصاف و عدالت محوری به وظایف خود در قبال با آرای مردم عمل خواهد کرد، یادآورشد: این قول را به مردم استان می دهیم با متخلفین انتخاباتی در هر جایگاهی باشند بشدت برخورد قاطع قانونی می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار امیدواری از برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت گسترده مردم در این استان، خاطرنشان کرد: هدف ما از اجرای قاطع قانون برگزاری انتخاباتی باسلامت بسیار ایمن‌تر و با امنیت و مشارکت بیشتر از انتخابات های گذشته است.

افراسیاب گفت: باید امنیت انتخابات را فراهم کنیم و کاری کنیم که سطح مشارکت مردم در انتخابات بالا برود چون مشارکت گسترده، یک آبرو برای نظام سیاسی ایران است.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه کاندیدا‌های انتخابات باید اخلاق و تقوای سیاسی را رعایت کنند، اظهارداشت: هرچه میزان پایبندی کاندیدا‌ها به این مؤلفه‌ها بیشتر باشد سطح مشارکت و سلامت انتخابات هم بالاتر می‌رود.

وی افزود: ما اگر بخواهیم برای رضای پروردگار متعال کار کنیم نیاز به تخریب طرف مقابل نداریم و تقوای سیاسی حلقه مفقودی امروز ما است که برخی‌ها ممکن است رعایت نکنند.
 

با متخلفین انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در هرجایگاهی برخورد می‌کنیم



وی با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات نباید نقطه ضعف همدیگر را برجسته کنند و این عمل، حرام سیاسی و حرام شرعی است، تصریح کرد: رعایت تقوا و اخلاق سیاسی متوجه دست اندرکاران و مسئولان سیاسی است و مسوولان باید کاری کنند که مردم به این نتیجه برسند که برگزار‌کنندگان انتخابات بصورت کلی بی‌طرف بوده و برای آن‌ها، پیروزی کاندیدای خاصی نیز مهم نیست.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه هم تاکیدکرد که سایت‌های خبری مجوزدار توسط پلیس فتا و سایت‌های بدون مجوز توسط اداره ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر داده شوند که قانون را رعایت کنند.

افراسیاب گفت: دستگاه قضایی در انتخابات کاملاً بی‌طرف بوده و مردم و صیانت از آرای آنان برای این نهاد نظارتی مهم است.​

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 66603 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اسپوتنیک 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]