چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
66951
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۰۹

باید جامعه را نسبت به حقوق خود و خطراتی که تهدیدش می‌کند آگاه کنیم/بی تفاوتی و منفعت طلبی در شرایط موجود آفتی بزرگ است

دبیر حزب اتحاد ملت شاخه استان قزوین گفت: امروز رسالت همه ما این است که آگاهی بخشی و بیداری جامعه را مد نظر داشته و باید جامعه را نسبت به حقوق و شرایط خود و خطراتی که تهدیدش می‌کند آگاه کنیم.



به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یوسف کرمی در نشست فعالین سیاسی اصلاح طلب استان که شامگاه چهارشنبه به همت حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه استان قزوین برگزار شد، گفت: امیدواریم شرایط به نحوی که به خیر ملت شریف ایران باشد رقم بخورد، ما در شرایط فوق العاده حساسی قرار داریم، شرایطی که کشور در زمان حاضر حالش چندان مطلوب نیست و آینده‌اش هم نامعلوم است.

دبیر حزب اتحاد ملت شاخه استان قزوین عنوان کرد: باید همه افراد در هر کجا هستند کمک کنند تا ملت ایران از این پیچ سرنوشت ساز عبور کند. البته ملت ایران با فرهنگ، آگاهی و هوشیاری خود این بار هم از این پیچ خطرناک عبور می‌کند و کشور را به ساحل امن و امان می‌رساند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: باید ملت ایران جایگاهی که در منطقه و جهان شایستگی‌اش را دارد دوباره به خود بازگرداند و مجدد به سمت توسعه پیش برود، اما این اتفاق خودبه خود شکل نمی‌گیرد؛ ما گوشه‌ای از ایران و یک استان از سی استان کشور هستیم و همه باید احساس مسئولیت کنند و هر کجا هستند در درجه اول نسبت به آگاه سازی و هوشیار کردن مردم اقدام کنند تا مردم بدانند در چه شرایطی قرار دارند، بی تفاوتی و منفعت طلبی در این شرایط حساس می‌تواند آفت بزرگی باشد.

کرمی اظهار کرد: همه شما که در اینجا حضور دارید دارای تجارب در حوزه‌های مختلف هستید؛ اما امروز نه تنها نسبت به این توانمندی‌ها، تجارت و تخصص احساس بی نیازی می‌کنند؛ بلکه در برخی موارد تملق و چاپلوسی معیار و مبنای مدیریت در عرصه‌های مختلف است و توانایی، تخصص، آگاهی و کارآمدی مد نظر نیست.

دبیر حزب اتحاد ملت شاخه استان قزوین گفت: همه لمس می‌کنیم که وضعیت اقتصاد در جامعه به چه شکل اداره می‌شود، حدود  ۶۰ درصد جامعه زیر خط فقر است و درآمد آن‌ها کفاف حداقل هزینه‌ها را نمی‌دهد اما کسی چندان توجه نمی‌کند که پدران چگونه شرمنده فرزندانشان هستند و اولویت ها چند تار موی بانوان شده است.

وی ادامه داد: امروز رسالت همه ما این است که آگاهی بخشی و بیداری جامعه را مد نظر داشته و باید جامعه را نسبت به حقوق و شرایط خود و خطراتی که تهدیدش می‌کند آگاه کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اتخاذ سیاست تنش زدایی در حاکمیت اظهار کرد: اگر این حرکت تنش زدایی منطقه‌ای نتایج داشته باشد، باز هم ما بر آن‌ها دست‌مریزاد می‌گوییم.باید یک بار از خود سوال کنند، درباره هزینه‌ای که به جامعه تحمیل کردند و بعد از ۱۰ سال همان حرفی که دلسوزان، آگاهان و دانایان جامعه از روز اول می‌گفتند، اینکه این مسیر، مسیر بی نتیجه‌ای است، بعد از این همه خسارت الان تقریبا علاقه‌ای به بی تاثیر بودن و اصلاح سیاست‌های قبلی دیده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 66951 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اسپوتنیک 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]