چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
65806
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۵

اعلام آمار نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس در خوزستان

رئیس ستاد انتخابات خوزستان آمار نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.



به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، عبدالله افرازه شهاوند امروز جمعه ۱۵ دی‌ماه آمار مربوط به نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت نظارت را اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این خصوص توضیح داد: از تعداد ۱۳۷۹ داوطلب صلاحیت ۱۲۷۶ نفر توسط هیات نظارت بررسی شد و مابقی یا انصراف دادند یا به نتیجه اعلام شده توسط هیئت های اجرایی اعتراض نکردند.

وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط هیئت نظارت تعداد ۶۵۵ نفر معادل ۵۲ درصد تایید صلاحیت شدند، ۵۳۶ نفر معادل ۴۲ درصد عدم تایید و ۸۵ نفر معادل ۶ درصد عدم احراز صلاحیت شدند.

گفتنی است داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید و یا احراز نشده، به مدت ۳ روز از ۱۷ تا ۱۹ دی برای اعتراض فرصت دارند و بر اساس جدول زمان بندی، این اعتراضات توسط شورای نگهبان به مدت یک ماه تا ۱۹ بهمن بررسی مجدد خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند ماه همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 65806 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]